Close

LOCTITE 243 Zajišťovací závitů 250ml, střední pevnost

1521067

Dodací lhůta 3-6 pracovních dnů

Zaregistruj se a získáš ještě 5% věrnostní slevu
Ceny a možnosti dopravy

212,92 € bez DPH255,50 € s DPH

Prostředek na zajišťování závitů se střední pevností Loctite 243 -   Působí na všechny kovy, včetně pasivních podkladů   (Například nerezová ocel, hliník, pokovené povrchy) - Ukázalo se, že...

Pilex kontakt

Potřebujete poradit?

+421 918 910 077 v pracovních dnech 7:00 - 15:00

  • Více informací
  • Ke stažení
  • Možnosti vrácení
  • Časté otázky
  • Ceny a možnosti dopravy
prev
next

Více informací

Prostředek na zajišťování závitů se střední pevností Loctite 243 - Působí na všechny kovy, včetně pasivních podkladů (Například nerezová ocel, hliník, pokovené povrchy) - Ukázalo se, že toleruje mírné znečištění průmyslovými oleji, například motorovými oleji, oleji na

výhody:

- zabránění koroze a řeznými kapalinami.

- Zabraňuje uvolnění vibrujících dílů, například čerpadel, převodovek nebo lisů.

- Umožňuje demontáž pomocí ručních nástrojů pro servis.

Technické údaje:

- Maximální velikost závitu: M36

- Pevnost: střední

- záběrném moment šroubů M10: 26 Nm

- Provozní teplota: -55 ° C až 180 ° C

- Viskozita: 1300-3000 mPa.s

- Čas fixace pro ocel: 10 min.

- Čas fixace pro mosaz: 15 min.

- Čas fixace pro nerezovou ocel: 20 min.

- tixotropní: Ano

Výrobce: Loctite
technologie: akrylát
Chemický typ: Dimethakrylát ester
Vzhled (nevytvrzený): modrá kapalina
fluorescence: Pozitivní pod UV zářením
složky: jednosložkový
Viskozita: Střední, tixotropní
vytvrzování: anaerobní
Sekundární Vytvrzování: aktivátor
aplikace: zajišťování závitů
pevnost: Střední

Důležité upozornění pro firmy !!!

Každá firma je ze zákona povinna držet BL (bezpečnostní list) ke chemii, kterou používá. NA VYŽÁDÁNÍ Vám rádi poskytneme BL pro jakoukoliv chemii (včetně tohoto produktu), kterou jste si u nás zakoupili. Zaměstnavatelé i pracovníci BL používají jako zdroj informací o nebezpečnosti včetně nebezpečnosti pro životní prostředí a pro získání informací o bezpečnostních opatřeních. V případě potřeby nás prosím kontaktujte na mail pilex@pilex.sk

Poznámka: TENTO PRODUKT VÍME PRO firma dodává AJ VE větších objemech!

Možnosti vrácení

01

Postup při reklamaci

Zboží je v záruční době a jeví se, že jej nemůžete využívat naplno kvůli výrobní chybě? Stáhněte si formulář Reklamační formulář přes tlačítko níže, vyplňte všechny potřebné údaje a vložte jej do balíku spolu s dokladem o nákupu a zbožím, které chcete reklamovat. Zboží musí být samozřejmě čisté. Když uvedeme příklady: tak montérky musí být vyprané a obuv zase vyčištěná..

Následně připravený balíček zašlete na

Po přijetí balíku Vás budeme informovat o zaevidování reklamace. Následně budeme řešit reklamaci přímo s výrobcem popřípadě dle potřeby tak, abychom byli schopni Vám dát vyjádření co nejdříve.

02

Postup při vrácení

Pokud si s produktem nesednete, můžete nám jej vrátit. Co to pro vás znamená? Vytisknout a vyplnit formulář pro vrácení a spolu se zbožím a dokladem o nákupu nám jej poslat zpět. Nechtěné zboží se tak jednoduše vrátí k nám. Avšak mějte na paměti, že zboží musíte vrátit během 14 dnů od zakoupení, abychom vám vratku mohli uznat..

Má zboží, které vracíte, originální obal? V tom případě jej prosím zabalte tak, aby originální obal nebyl nijak poškozen. Děkujeme, že se na vás můžeme spolehnout.

Zboží, které chcete vyměnit posílejte na tuto adresu?

Po prevzatí Vášho vráteného balíka ho u nás v sklade poverený pracovník skontroluje. Následne Vás budeme informovať o prijatí balíka a o vrátení peňazí. Ak je všetko v poriadku, vrátenie peňazí spracujeme zvyčajne do 5 pracovných dní..

03

Postup při výměně zboží

Dorazila vám objednávka, vy jste si zboží vyzkoušeli, ale zjistili jste, že vám nesedí? To není nic neobvyklého. A pro vás není nic jednoduššího, než si zboží nechat vyměnit za jinou velikost. A my to pro vás uděláme bez poplatků za další dopravu k vám..

Jak na to? Stačí vytisknout a vyplnit formulář pro výměnu a spolu se zbožím a dokladem o nákupu nám jej poslat zpět. Nechtěné zboží tak dorazí jednoduše do našeho centrálního skladu, kde balík zkontrolujeme a zajistíme co nejrychlejší výměnu. Avšak mějte na paměti, že zboží můžete vyměnit během 14 dnů od zakoupení, abychom vám výměnu mohli uznat..

Má zboží, které vracíte, originální obal? V tom případě jej prosím zabalte tak, aby originální obal nebyl nijak poškozen. Děkujeme, že se na vás můžeme spolehnout.

Zboží, které chcete vyměnit posílejte na tuto adresu?

Časté otázky

Kdy je otevřená prodejna?

  • PONDELÍ - PÁTEK 7:00 - 15:00
  • SOBOTA - ZAVŘENO
  • NEDĚLE - ZAVŘENO

Jsou ceny uvedené v e-shopu platné i v prodejně?

Ne, pultové ceny platí v prodejně. Internetové ceny platí výhradně v internetovém obchodě.

Je možné si zboží v e-shopu objednat a vyzvednout na prodejně? Pokud ano, jaké jsou podmínky?

Ano, zboží je možné objednat v e-shopu a vyzvednout osobně v kamenné prodejně. Při osobním odběru na prodejně není možná změna objednávky z e-shopu. Objednávka je závazná. Při vyzvednutí objednávky je možné platit v hotovosti nebo platební kartou. V případě osobního odběru kupující neplatí poštovné a balné.

Je povinná registrace?

Ne, registrace není povinná. Při objednávce je však nutné vyplnit údaje nutné k odeslání zboží. Pokud jste však pravidelným předplatitelem, je pro vás pohodlnější se zaregistrovat a ušetřit čas opakovaným vyplňováním povinných údajů. Navíc jako registrovaný zákazník získáte navíc slevu 5 % na veškerý sortiment. I na již zlevněné produkty.

Jaká je cena za doručení zásilky a kdy dojde zásilka se zbožím

Ceník a dodací podmínky můžete shlédnout zde. Garantované doručení druhý pracovní den po obdržení objednávky do 12:00. V případě zboží, které je na externím skladě, expedujeme zpravidla do 3-6 pracovních dnů.

Platba za objednané zboží

Standardně platba na dobírku při převzetí zboží, platba platební kartou a u firem platba předem na předfakturu a u stálých velkoodběratelů na fakturu s dohodnutou splatností.

Velikosti zboží

Velikostní tabulky oděvů, obuvi si můžete  shlédnout zde.

Při jakém odběru jsou možné slevy?

U hromadných objednávek sleva není možná. V případě desítek kusů budeme samozřejmě reagovat a zohledníme možnost uplatnění slevy. Kontaktujte nás prosím na  eshop@pilex.sk pro dojednání ceny.

Objednal jsem si pracovní bundu a nesedí mi velikost, jaký je postup?

Pokud produkty neodpovídají vaší velikosti, můžete je vyměnit do 14 dnů ode dne doručení. Vrácené zboží nemůže být poškozené ani opotřebované, jsou vyžadovány všechny originální štítky a visačky, které byly dodány s produktem. Zboží, které chcete vyměnit, můžete osobně přinést do naší kamenné prodejny, nebo zaslat (bez dobírky) vyplněným tlačivem  na naši adresu:
Pilex s.r.o.
Sládkovičova 3287
034 01 Ružomberok.
Formulár na vrácení zboží  najdete tady.
Jakmile od Vás dorazí zboží, které požadujete vyměnit, obratem Vám zašleme požadovanou velikost k výměně, pokud je zboží skladem. Pokud zboží není skladem, musíme ho objednat a dodací lhůta je 3-6 pracovních dnů, kromě speciálních objednávek, u kterých se může dodací lhůta prodloužit.

Jak uplatnit slevový kupón?

  1. Vyberte si zboží a vložte jej do košíku.
  2. V košíku vložte slevový kód do pole KÓD SLEVOVÉHO KUPÓNU a potvrďte tlačítkem APLIKOVAT SLEVU. (Najdete jej v spodní části obrazovky)
  3. Při splnění všech podmínek pro uplatnění slevy se Vám ihned zobrazí cena produktu snížená o slevu z kupónu. Získáte tak okamžitý přehled o konečné ceně za zboží a jistotu uplatnění slevy.

Dokumenty, které můžete potřebovat:

Ceny a možnosti dopravy

DPD icon
Kurýr DPD do 50kg
23,50 €
DPD icon
Kurýr nad 50kg
129,60 €
DPD icon
Kurýr DPD do 25kg
4,80 €
Platba kartou přes internet
Platební brána GO PAY

Ke stažení

Další produkty ve stejné kategorii (18):

Close

Přihlášení