Zboží je v záruční době a jeví se, že jej nemůžete využívat naplno kvůli výrobní chybě? Stáhněte si formulář Reklamační formulář přes tlačítko níže, vyplňte všechny potřebné údaje a vložte jej do balíku spolu s dokladem o nákupu a zbožím, které chcete reklamovat. Zboží musí být samozřejmě čisté. Když uvedeme příklady: tak montérky musí být vyprané a obuv zase vyčištěná..
Po přijetí balíku Vás budeme informovat o zaevidování reklamace. Následně budeme řešit reklamaci přímo s výrobcem popřípadě dle potřeby tak, abychom byli schopni Vám dát vyjádření co nejdříve.
02
Postup při vrácení
Pokud si s produktem nesednete, můžete nám jej vrátit. Co to pro vás znamená? Vytisknout a vyplnit formulář pro vrácení a spolu se zbožím a dokladem o nákupu nám jej poslat zpět. Nechtěné zboží se tak jednoduše vrátí k nám. Avšak mějte na paměti, že zboží musíte vrátit během 14 dnů od zakoupení, abychom vám vratku mohli uznat..
Má zboží, které vracíte, originální obal? V tom případě jej prosím zabalte tak, aby originální obal nebyl nijak poškozen. Děkujeme, že se na vás můžeme spolehnout.
Po prevzatí Vášho vráteného balíka ho u nás v sklade poverený pracovník skontroluje. Následne Vás budeme informovať o prijatí balíka a o vrátení peňazí. Ak je všetko v poriadku, vrátenie peňazí spracujeme zvyčajne do 5 pracovných dní..
03
Postup při výměně zboží
Dorazila vám objednávka, vy jste si zboží vyzkoušeli, ale zjistili jste, že vám nesedí? To není nic neobvyklého. A pro vás není nic jednoduššího, než si zboží nechat vyměnit za jinou velikost. A my to pro vás uděláme bez poplatků za další dopravu k vám..
Jak na to? Stačí vytisknout a vyplnit formulář pro výměnu a spolu se zbožím a dokladem o nákupu nám jej poslat zpět. Nechtěné zboží tak dorazí jednoduše do našeho centrálního skladu, kde balík zkontrolujeme a zajistíme co nejrychlejší výměnu. Avšak mějte na paměti, že zboží můžete vyměnit během 14 dnů od zakoupení, abychom vám výměnu mohli uznat..
Má zboží, které vracíte, originální obal? V tom případě jej prosím zabalte tak, aby originální obal nebyl nijak poškozen. Děkujeme, že se na vás můžeme spolehnout.
Ne, pultové ceny platí v prodejně. Internetové ceny platí výhradně v internetovém obchodě.
Je možné si zboží v e-shopu objednat a vyzvednout na prodejně? Pokud ano, jaké jsou podmínky?
Ano, zboží je možné objednat v e-shopu a vyzvednout osobně v kamenné prodejně. Při osobním odběru na prodejně není možná změna objednávky z e-shopu. Objednávka je závazná. Při vyzvednutí objednávky je možné platit v hotovosti nebo platební kartou. V případě osobního odběru kupující neplatí poštovné a balné.
Je povinná registrace?
Ne, registrace není povinná. Při objednávce je však nutné vyplnit údaje nutné k odeslání zboží. Pokud jste však pravidelným předplatitelem, je pro vás pohodlnější se zaregistrovat a ušetřit čas opakovaným vyplňováním povinných údajů.
Navíc jako registrovaný zákazník získáte navíc slevu 5 % na veškerý sortiment. I na již zlevněné produkty.
Jaká je cena za doručení zásilky a kdy dojde zásilka se zbožím
Ceník a dodací podmínky můžete shlédnout zde. Garantované doručení druhý pracovní den po obdržení objednávky do 12:00. V případě zboží, které je na externím skladě, expedujeme zpravidla do 3-6 pracovních dnů.
Platba za objednané zboží
Standardně platba na dobírku při převzetí zboží, platba platební kartou a u firem platba předem na předfakturu a u stálých velkoodběratelů na fakturu s dohodnutou splatností.
Velikosti zboží
Velikostní tabulky oděvů, obuvi si můžete
shlédnout zde.
Při jakém odběru jsou možné slevy?
U hromadných objednávek sleva není možná. V případě desítek kusů budeme samozřejmě reagovat a zohledníme možnost uplatnění slevy. Kontaktujte nás prosím na
eshop@pilex.sk pro dojednání ceny.
Objednal jsem si pracovní bundu a nesedí mi velikost, jaký je postup?
Pokud produkty neodpovídají vaší velikosti, můžete je vyměnit do 14 dnů ode dne doručení. Vrácené zboží nemůže být poškozené ani opotřebované, jsou vyžadovány všechny originální štítky a visačky, které byly dodány s produktem. Zboží, které chcete vyměnit, můžete osobně přinést do naší kamenné prodejny, nebo zaslat (bez dobírky)
vyplněným tlačivem
na naši adresu:
Pilex s.r.o.
Sládkovičova 3287
034 01 Ružomberok.
Formulár na vrácení zboží
najdete tady.
Jakmile od Vás dorazí zboží, které požadujete vyměnit, obratem Vám zašleme požadovanou velikost k výměně, pokud je zboží skladem. Pokud zboží není skladem, musíme ho objednat a dodací lhůta je 3-6 pracovních dnů, kromě speciálních objednávek, u kterých se může dodací lhůta prodloužit.
Jak uplatnit slevový kupón?
Vyberte si zboží a vložte jej do košíku.
V košíku vložte slevový kód do pole KÓD SLEVOVÉHO KUPÓNU a potvrďte tlačítkem APLIKOVAT SLEVU. (Najdete jej v spodní části obrazovky)
Při splnění všech podmínek pro uplatnění slevy se Vám ihned zobrazí cena produktu snížená o slevu z kupónu. Získáte tak okamžitý přehled o konečné ceně za zboží a jistotu uplatnění slevy.